جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
تصاویر / اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: دولت چهاردهم کار خود را شروع کرده است، رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ نقشه راه را مشخص کردند و عمل به این منویات موجب موفقیت دولت است و باید دولت به ظرفیت عظیم نیروی انسانی کشور و کار جهادی توجه بیشتر داشته باشد که این دو موجب حل مشکلات کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شنبه ۲۰ مرداد و ۵ صفر مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) است و این روز را به امام زمان (عج) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم، قدیمی ترین کتابی که از حضرت رقیه (س) نام برده شده کامل بهایی است که در بین اهل علم دارای اعتبار والایی است و در آن از منابع مهم در مورد حضرت رقیه (س) استفاده شده است و شیخ عباس قمی در نفس المهموم هم به حضرت اشاره کرده است.

وی ادامه داد: ۲۲ مرداد روز مقاومت و پایان جنگ ۳۳ روزه لبنان است و پیروزی مقاومت در برابر استکبار و استعمار غربی هر روز بیشتر می شود و سیاست های زورگویانه استعمار و آمریکا با مقاومت جبهه مقاومت با شکست مواجه شده است.

امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: اگر عده ای خیال کنند که تمام مشکلات کشور برگرفته از تحریم است و راه حل آن هم زانو زدن در برابر دشمن است، یک اشتباه است و انقلاب اسلامی زورگو نبوده است بلکه در برابر زورگویی دشمنان و غربی ها مقاومت کرده و انقلاب اسلامی با رهبری امامین انقلاب مقاومت را شروع کرده و امروز جهانگیر شده است.

وی افزود: متاسفانه عده ای در داخل منفعلانه فکر می کنند و تمام مشکلات داخلی و خارجی را به مقاومت ربط می دهند و راه حل آن را مذاکره با آمریکا و تسلیم در برابر جهان خواران می دانند و این حرکت و فکر غیر قابل بخشش است و اساس قیام انقلاب اسلامی مقابله با استعمارو استکبار و زورگویانه عالم بوده است و امروز دنیا ناظر شکست و افول آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام طالبی بیان داشت:انتقام و خونخواهی شهید اسماعیل هنیه بر ذمه ایران اسلامی است و ملت ایران و جایگاه حاکمیت اسلامی این حق را بر خود می دانند که در برابر تجاوز پاسخ جدی بدهند و نباید در برابر ایجاد تردید عده ای ترسو و بلندگوی دشمن هراس داشت.

وی اضافه کرد: دولت چهاردهم کار خود را شروع کرده است و روز های آتی کابینه وزیران را به مجلس معرفی خواهد کرد و رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ نقشه راه را مشخص کردند و عمل به این منویات موجب موفقیت دولت است و باید دولت به ظرفیت عظیم نیروی انسانی کشور و کار جهادی توجه بیشتر داشته باشد که این دو موجب حل مشکلات کشور خواهد شد.

امام جمعه پلدشت در پایان گفت: رعایت اولویت ها توسط دولت مورد تاکید رهبر انقلاب می باشد و امروز معیشت و اقتصاد مردم اولویت کشور است و دولت باید به این مسئله اهتمام داشته باشد و نباید خود را در جریان های سیاسی معطل کند و نباید دولت در سیاست های خارجی منفعل عمل کند و سیاست باید مبتنی بر ارزش های ملی و تعامل دو طرفه و آرمان های انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha